Eerder zagen jullie al de groene handjes van de peuters van de Stationsstraat, maar ook de peuters van de Wilhelminastraat hebben hard gewerkt als echte tuiniers! 🪴🤩

Tijdens de kring ontdekten we wat een zaadje nodig heeft om te groeien. Daarna mochten de kinderen zelf aan de slag met het planten van hun eigen zaadjes. Met veel enthousiasme en zorg gaven zij hun plantjes een mooi plekje en wat water. 💧🌱

Nu is het wachten op de eerste groene sprietjes! 💚