Op 19 juni mochten de peuters van onze locaties aan de Wilhelminastraat en de Stationsstraat een bijzondere rol spelen bij de opening van het nieuwe kantoor van de Nedersaksenlijn in Emmen. Met een supergave trein werden we opgehaald voor een ritje door het centrum van Emmen. Onderweg hebben de kinderen enthousiast gezwaaid naar alle mensen langs de kant🤗. Eenmaal aangekomen bij het nieuwe pand mochten onze kinderen helpen met de officiële opening!🥳
Binnen was er tijd voor wat lekkers en mochten de kinderen gezellig kleuren. Daarna bracht het treintje ons weer terug naar de locaties.🚂 Ondanks de warme temperaturen hebben we enorm genoten van deze geslaagde ochtend. Extra bijzonder is dat juist deze kinderen symbool staan voor de toekomstige generaties die gebruik kunnen maken van de mogelijkheden die de Nedersaksenlijn gaat bieden. Een verbinding die kansen creëert op het gebied van onderwijs, werk, wonen en bereikbaarheid.😀🚆
Wij bedanken iedereen van de Nedersaksenlijn voor de gastvrije ontvangst en de mooie ervaring en Marcel de Jong voor de gave foto’s! Nieuwsgierig naar alle foto’s? Neem een kijkje op onze socials. 📸💚
