Deze pagina wordt later aangevuld.

Voorstellen Tineke:
Mijn naam is Tineke Boelens. Op 19 februari 1966 ben ik geboren in Emmen en ben opgegroeid met nog drie broers. In mijn vrije tijd geniet ik van mijn kleinkinderen Dez, Mase, Glynn en Joy en bonus kleinzoon Senna. Ook hou ik veel van reizen.
Na 13 jaar gewerkt te hebben bij de NPBI wilde ik graag iets anders en op 1 januari 1997 ben ik begonnen met oppascentrum Kwebbel in onze woning aan de Oeverzwaluw. Het werd een huiselijke en flexibele kleinschalige opvang in de Rietlanden. Mijn broers zochten opvang voor hun kinderen en dat waren mijn eerste klantjes.
Binnen een jaar moest ik al uitbreiden. Het was een gewild concept. Vanaf dat moment zijn we sterk groeiende geweest. Al snel kwam er een locatie aan het Zwanenveld erbij. Daarna moesten we uitwijken naar Parc Sandur, Wilhelminastraat en Stationsstraat. Later kwamen daar de BSO’s in de Lisdodde, de Vlonder en de Barg bij. Ook de 2 groepen van de Voorschool in de Lisdodde zijn inmiddels een feit. Ik ben heel trots op wat we in die 22 jaar met alle medewerkers hebben bereikt. Dit straalt kracht uit! En vertrouwen van ouders. Fijn!
Mijn kinderen zijn ook in het bedrijf gaan werken. Danny begon als BSO medewerker en Sharon als pedagogisch medewerkster. Inmiddels zijn ze ook onderdeel van de directie.
Op dit moment ben ik werkzaam op de locatie Zwanenveld. Ik hou me bezig met de TSO en de administratie. Ik vind het prettig dat de groepen netjes, gezellig en overzichtelijk zijn. Hier zie ik op toe. Ook huishoudelijke werkzaamheden en onderhoud van de panden horen erbij. Langzaam zullen Danny en Sharon het bedrijf gaan overnemen en doe ik een stapje terug.
De directie van Kwebbel vindt het erg belangrijk dat (toekomstige) ouders/verzorgers hun kinderen met een gerust hart bij ons brengen en dat het “gevoel” goed is. Het is immers het kostbaarste bezit wat ze ons toevertrouwen. Wij zijn immers zelf ook ouder en kunnen als ervaringsdeskundigen spreken, we kennen dit gevoel als geen ander.
Met vriendelijke groet, Tineke Boelens
Voorstellen Danny:
Mijn naam is Danny Husers, geboren op 23 september 1988, partner van La-Toya Husers-Koelman en vader van Dez en Mase.
Zoals velen wellicht weten vorm ik samen met mijn moeder Tineke en zus(je) Sharon de directie van Kinderopvang & BSO Kwebbel.
Sinds 2008 ben ik werkzaam bij Kwebbel. Toen startte de nieuwe BSO aan het Zwanenveld. In de loop der jaren ben ik steeds meer administratie gaan doen binnen Kwebbel en op dit moment verzorg ik de administratie/boekhouding op ons kantoor. Ook ben ik nog op de BSO te vinden aan het Zwanenveld op groep zwart/zwart jr. op maandag/dinsdag en donderdag. Ik spring hier een daar bij om kinderen te vervoeren voor de BSO van de Wilhelminastraat en BSO de Barg.
Naast “Kwebbel” ben ik veel te vinden op het voetbalveld. Zelf heb ik jarenlang gevoetbald maar moest hier helaas mee stoppen vanwege een knieblessure. Dez en Mase voetballen allebei bij de jeugd van DZOH ben ik trainer/leider van het team van Dez.
Voor alle vragen wat betreft contractvormen/tarieven, kinderopvangtoeslag, facturatie enz. kunt u mij elke werkdag bereiken tussen 08.30 – 12.30 uur op het volgende telefoonnummer : 0591-561999. Mailen mag uiteraard ook, dit kan naar: administratie@kinderopvangkwebbel.nl
Met vriendelijke groet, Danny Husers
Voorstellen Sharon:
Beste ouders/verzorgers,
Mijn naam is Sharon Husers. Ik ben geboren op 08 mei 1991. Ik ben trotse moeder van 2 kinderen. Mijn zoon Glynn is geboren op 14 mei 2015 en mijn dochter Joy op 14 juli 2017.
Samen met mijn moeder en mijn broer vormen wij de directie van Kinderopvang & BSO Kwebbel. Je zal mijn naam wellicht tegen zijn gekomen onder brieven en/of e-mails of bij telefonisch contact. Tevens zou je mij gezien kunnen hebben op 1 van onze vestigingen. Ik probeer me altijd voor te stellen wanneer ik een “nieuw gezicht” zie, maar laat dan vaak achterwege dat ik de directie ben.
Inmiddels ben ik alweer 10 jaar werkzaam bij Kwebbel. In 2009 heb ik mijn diploma behaald en ben toen meteen gestart als pedagogisch medewerker op onze vestiging aan het Zwanenveld. Al snel nam ik daar de leidinggevende taken over en werd ik eindverantwoordelijke op deze vestiging.
In de afgelopen jaren heb ik mezelf binnen Kwebbel door mogen ontwikkelen en kan ik met trots zeggen dat ik alweer 5 jaar onderdeel ben van de directie. Ik heb verschillende cursussen en opleidingen gevolgd in de afgelopen jaren om zo mijn kennis te blijven verbreden. Zo ben ik op dit moment bezig met het afronden van de opleiding ‘hbo beleidsmedewerker en pedagogisch coach’.
Mijn werkzaamheden zijn erg gevarieerd. Zo valt o.a. personeelszaken onder mijn verantwoordelijkheid, coördineer ik de oudercommissie, ontwikkel ik het beleid en zorg dat dit geïmplementeerd wordt op de werkvloer, coach ik onze medewerkers en de (assistent)-leidinggevenden, zorg ik dat wijzigingen in de wet- en regelgeving doorgevoerd worden en coördineer ik grote evenementen zoals de Kids Run. Tevens sta ik incidenteel nog op de groep, bijvoorbeeld bij ziekte of onderbezetting.
Het is erg begrijpelijk dat in deze – dure en drukke – tijd snel gekeken wordt naar de praktische factoren zoals de ligging en/of het uurtarief van het kinderdagverblijf, maar toch probeer ik wel altijd mee te geven dat je bij het kiezen van de geschikte kinderopvang het beste kan luisteren naar je (moeder/vader)gevoel in combinatie met de visie en het beleid van de organisatie.
Ik hoop dat jullie door het bovenstaande iets wijzer zijn geworden van wie wij zijn en wat wij precies doen. Heb je nog vragen of zou je graag nog iets van ons willen weten? Neem gerust contact op!
Met vriendelijke groet, Sharon Husers
06-51946858 / sharon@kinderopvangkwebbel.nl